REGULAMIN SERWISU e – Zdrowie Point
Wstęp
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług Serwisu e-Zdrowie Point przez jego Użytkowników.
Serwis e – Zdrowie Point ma na celu zapewnienie Użytkownikom serwisu możliwości sprawdzenia dostępności wybranego przez nich Produktu w Aptekach znajdujących się wokół wskazanego przez Użytkownika miejsca oraz dokonanie rezerwacji Produktu w wybranej przez Użytkownika Aptece.
Użytkownikiem
serwisu (zwanym
dalej „Użytkownikiem”)
jest każda osoba korzystająca
z urządzenia lub Aplikacji
mobilnej e – Zdrowie Point.
Usługi Serwisu e – Zdrowie Point świadczone są przez e-Zdrowie Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Argentyńska nr 5A, lok. 7, 03 – 952 Warszawa).
Usługodawca może ustalać szczegółowe zasady oraz zakres świadczenia poszczególnych Usług w dodatkowych regulaminach.
Regulamin może zostać zaktualizowany, o czym Użytkownicy zostaną każdorazowo poinformowani na urządzeniu, w Aplikacji mobilnej e – Zdrowie Point oraz na stronie internetowej Serwisu e – Zdrowie Point.
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.eZdrowiePoint.pl/regulamin. Przed skorzystaniem z usługi Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z jego treścią.
System (w przypadku korzystania z urządzenia e-Zdrowie Point) nie wymaga logowania się Użytkownika ani jego Rejestracji w Serwisie. W przypadku korzystania z Aplikacji mobilnej konieczna jest jej instalacja i zalogowanie się.
§ 1 – Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:
Aplikacja mobilna – oprogramowanie, przy pomocy którego Użytkownik może korzystać z usług Serwisu poprzez urządzenie mobilne, po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie.
Apteka
– apteka
ogólnodostępna lub punkt apteczny, w rozumieniu ustawy z dnia
6
września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne. W ramach Serwisu Apteka
prezentowana jest pod nazwą zgłoszoną w dokumentach rejestrowych
Apteki.
Administrator Danych – zgodnie z art. 4 pkt 7) RODO, podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania Danych Osobowych.
Administrator Serwisu (Spółka) – e-Zdrowie Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Argentyńska nr 5A, lok. 7, 03 – 952 Warszawa.
Dane
Osobowe –
zgodnie z art. 4 pkt 1) RODO, informacje o zidentyfikowanej lub
możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej ("osobie, której
dane dotyczą"); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to
osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować,
w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i
nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator
internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników
określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną,
ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby
fizycznej. Dane Osobowe dzielą się na Dane Osobowe Szczególnych
Kategorii Danych oraz Dane Osobowe zwykłe. O nadaniu
zbiorowi/zestawowi danych kwalifikacji Danych Osobowych decyduje
połączenie z danymi identyfikatora (np. numer ewidencyjny PESEL)
umożliwiającego skojarzenie danych
z konkretną osobą
fizyczną. Jednocześnie usunięcie ze zbioru danych wszystkich
identyfikatorów skutkuje pozbawieniem danych kwalifikacji Danych
Osobowych.
e – recepta – recepta elektroniczna, cyfrowa wersja dotychczasowej Recepty w wersji papierowej, która widoczna jest na ekranie komputera w oprogramowaniu do obsługi gabinetu lekarskiego. Realizacja e-recepty odbywa się na podstawie czterocyfrowego kodu, który Użytkownik otrzymuje e-mailem lub SMS-em, w zależności od dokonania przez niego indywidualnego ustawienia na Internetowym Koncie Pacjenta. E-receptę można także odebrać w aplikacji mojeIKP lub otrzymać w formie wydruku.
e – Zdrowie Point – samoobsługowe, elektroniczne urządzenie umożliwiające Użytkownikom sprawdzenie dostępności Produktu lub Produktów w Aptekach znajdujących się wokół wskazanego przez Użytkownika miejsca oraz ewentualnie dokonanie rezerwacji Produktu lub Produktów w wybranej przez Użytkownika Aptece.
Konto w Aplikacji mobilnej – indywidualny dla każdego Użytkownika panel w Aplikacji tworzony przez Administratora Serwisu, umożliwiający korzystanie z Usług Serwisu przy pomocy urządzenia mobilnego,
Numer Recepty lub E – Recepty – unikalny numer identyfikujący Receptę lub e – Receptę nadany przez uprawniony podmiot, który może zostać wpisany lub zeskanowany przez Użytkownika celem skorzystania z Usług Serwisu.
Produkt
–
produkt leczniczy, wyrób medyczny, środek spożywczy specjalnego
przeznaczenia żywieniowego, środek kosmetyczny, środek
higieniczny, przedmiot do pielęgnacji niemowląt i chorych, środek
dezynfekcyjny stosowany w medycynie, a także inny produkt dostępny
w Aptece przepisany Użytkownikowi Serwisu na recepcie bądź
e-recepcie lub jego zamiennik, którego dostępność w ramach
Serwisu może sprawdzić Użytkownik oraz dokonać jego rezerwacji.
Recepta – pisemne zlecenie lekarza, lekarza dentysty, lekarza weterynarii, pielęgniarki, położnej, felczera lub farmaceuty dla farmaceuty lub technika farmaceutycznego, dotyczące leków, które mają zostać użyte w leczeniu. Wystawianie recept reguluje Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie recept (Dz. U. z 2023 r. poz. 487), na mocy którego obowiązuje co do zasady wystawianie e-recept, poza ściśle określonymi przypadkami, kiedy dopuszczalne jest wystawianie recepty papierowej.
Regulamin – niniejszy dokument, którego aktualna treść znajduje się pod adresem: www.eZdrowiePoint.pl/regulamin.
Rezerwacja Produktu (Usługa Rezerwacji) – usługa świadczona drogą elektroniczną, która polega na przekazaniu przez Użytkownika wybranej przez niego Aptece, która współpracuje z Serwisem informacji o zapotrzebowaniu Użytkownika na wybrany przez niego Produkt przy umożliwieniu Aptece zapewnienia dostępności Produktu w chwili odbioru przez Użytkownika, na zasadach określonych w Regulaminie. Rezerwacja Produktu obejmuje czas 24 h od czasu jej dokonania na urządzeniu e – Zdrowie Point.
Potwierdzenie rezerwacji (Usługa Potwierdzenia) – usługa świadczona drogą elektroniczną, która polega na wysłaniu Użytkownikowi potwierdzenia rezerwacji Produktu lub Produktów na wskazany przez niego adres e – mail lub numer telefonu (w formie wiadomości SMS). Rezerwacja Produktu obejmuje czas 24 h od czasu jej dokonania na urządzeniu e – Zdrowie Point.
RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Sprawdzenie dostępności Produktu (Usługa sprawdzania dostępności Produktu) – usługa świadczona drogą elektroniczną, która polega na skierowaniu do wybranej przez Użytkownika Apteki, która współpracuje z Serwisem zapytania o dostępność wybranego przez niego Produktu,
Serwis – serwis internetowy, funkcjonujący pod adresem: www.eZdrowiePoint.pl/regulamin, należący do Administratora Serwisu.
Urządzenie mobilne – przenośnie urządzenie elektroniczne pozwalające na przetwarzanie, odbieranie oraz wysyłanie danych bez konieczności utrzymywania przewodowego połączenia z Internetem.
Usługi – usługi świadczone przez Administratora Serwisu drogą elektroniczną na rzecz Użytkowników, na zasadach określonych w Regulaminie.
Użytkownik Serwisu (Użytkownik) – osoba fizyczna korzystająca z Serwisu. Użytkownikiem może być wyłącznie osoba, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Zamiennik (Zamiennik Produktu) – lek, który opracowano, w taki sam sposób jak istniejący już farmaceutyk. Posiada taką samą substancję czynną, nazwę międzynarodową, dawkę i postać farmaceutyczną (sposób podania), a jego stosowanie ma identyczne wskazania oraz działanie terapeutyczne.
§ 2 – Usługi
Użytkownik w ramach Serwisu e – Zdrowie Point ma możliwość sprawdzenia dostępności wybranego przez siebie Produktu w Aptekach, znajdujących się wokół wskazanego przez Użytkownika miejsca. Wynik wyszukiwania pokazuje wszystkie Apteki, przy czym informacja o dostępności wyświetlana jest tylko w przypadku Aptek, które współpracują z Serwisem. Do ustalenia kolejności wyświetlania Aptek, na podstawie lokalizacji wskazanej przez Użytkownika, wykorzystywane są wyłącznie obiektywne kryteria, w szczególności odległość od wskazanego przez Użytkownika miejsca.
Usługa sprawdzania dostępności Produktów polega na sprawdzeniu według parametrów indywidualnego zapytania Użytkownika w odpowiadających Użytkownikowi Aptekach współpracujących z Administratorem Serwisu, czy wskazany Produkt jest dostępny.
Administrator Serwisu poprzez stosowane rozwiązania techniczne, zależne również od infrastruktury danej Apteki, dokłada wszelkich starań aby odpowiedź na zapytanie Użytkownika była poprawna i aktualna. Administrator Serwisu nie gwarantuje jednak poprawności informacji i nie ponosi odpowiedzialności za podejmowane na ich podstawie decyzje, w szczególności decyzje o nabyciu lub zastosowaniu Produktów.
Wyniki
zapytań Użytkowników oparte są na informacjach z Aptek, które
współpracują
z Serwisem i w danym momencie odpowiadają na
zapytania Użytkowników w przedmiocie dostępności Produktów na
stanie magazynowym Apteki. Usługodawca nie zobowiązuje się do
zapewnienia Użytkownikowi jakiejkolwiek gwarancji dostępności
wyszukiwanych przez niego Produktów w jednej Aptece.
Sposób wyświetlania informacji o Aptekach jest taki sam dla wszystkich Aptek. Sposób wyświetlania danych o dostępności Produktu jest taki sam dla wszystkich Aptek, które współpracują z Serwisem. Nazwa Produktu we wszystkich Aptekach w ramach Serwisu jest taka sama.
Po sprawdzeniu dostępności Produktu w wybranej przez siebie Aptece, Użytkownik może dokonać Rezerwacji Produktu, w celu zakupu tego Produktu w wybranej przez Użytkownika Aptece.
Użytkownik Serwisu po dokonanej rezerwacji Produktu (niezależnie od wydrukowania przez e-Zdrowie Point kodu rezerwacji Produktu) może otrzymać jej potwierdzenie na podany przez niego adres e-mail lub numer telefonu – zaznacza opcję „Wyślij” na urządzeniu e – Zdrowie Point (Usługa Potwierdzenia). Uzyskanie potwierdzenia rezerwacji jest fakultatywne. Jeśli Użytkownik nie chce skorzystać z możliwości otrzymania potwierdzenia rezerwacji na wskazany przez niego adres e-mail lub numer telefonu, zaznacza opcję „Zamknij” na urządzeniu e – Zdrowie Point.
Usługa rezerwacji Produktów polega na sprawdzeniu według parametrów indywidualnego zapytania Użytkownikach w Aptekach współpracujących z Administratorem Serwisu, czy wskazany Produkt jest dostępny (lub dostępny do zamówienia) i dokonanie jego rezerwacji.
Możliwość realizacji usługi rezerwacji Produktów przez Użytkownika opiera się na informacjach z Aptek, które współpracują z Administratorem Serwisu i jest dostępna wyłącznie w Aptekach, które oferują taką możliwość.
Administrator Serwisu poprzez stosowane rozwiązania techniczne, zależne również od infrastruktury danej Apteki, dokłada wszelkich starań aby usługa rezerwacji była realizowana w sposób prawidłowy, a informacja o możliwości rezerwacji Produktów była aktualna.
Dokonanie Rezerwacji Produktu oznacza, że przez okres obowiązywania Rezerwacji, Produkt zarezerwowany przez Użytkownika będzie dostępny w wybranej przez niego Aptece celem jego zakupu, zgodnie z Rezerwacją.
Usługodawca
zastrzega, że punkty sprzedaży w określonych sytuacjach mają
możliwość anulowania rezerwacji Użytkownika, co jest sytuacją
niezależną od Administratora Serwisu
i za co Administrator
Serwisu nie ponosi odpowiedzialności.
Użytkownik Serwisu po dokonaniu Rezerwacji otrzymuje jej potwierdzenie w formie wydruku z e – Zdrowie Point a także informację z wybranej Apteki o dacie możliwego odbioru zarezerwowanego Produktu oraz o czasie, przez jaki Rezerwacja będzie ważna. Użytkownik może otrzymać potwierdzenie rezerwacji także na podany przez siebie adres e – mail lub numer telefonu, zgodnie z treścią Regulaminu.
Rezerwacji Produktu można dokonywać w czasie pracy Podmiotów, które zapewniają Użytkownikom dostęp do e – Zdrowie Point. W ramach Serwisu nie dokonuje się sprzedaży Produktów, w szczególności nie dokonuje się sprzedaży wysyłkowej Produktów.
Sprzedaż zarezerwowanego w ramach Serwisu Produktu jest dokonywana bezpośrednio w wybranej przez Użytkownika Serwisu Aptece, przy odbiorze zarezerwowanego Produktu. Wtedy również Użytkownik Serwisu dokonuje zapłaty za Produkt oraz – w przypadku leków na receptę – dokumentuje swoje uprawnienia zakupowe i refundacyjne. Uprawnienia te każdorazowo są weryfikowane przez farmaceutę, w chwili sprzedaży Produktu w Aptece.
Administrator Serwisu zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczenia w zakresie liczby aktywnych Rezerwacji przypadających na jednego Użytkownika. Maksymalna liczba aktywnych Rezerwacji może zmieniać się w czasie, przy czym jest ona taka sama dla wszystkich Użytkowników. O przekroczeniu maksymalnej liczby aktywnych Rezerwacji Użytkownik zostanie poinformowany przy próbie złożenia kolejnej. Użytkownik chcąc złożyć kolejną Rezerwację musi zrealizować jedną z wcześniej złożonych rezerwacji bądź dokonać jej anulacji.
W przypadku braku dostępności Produktu w wybranej przez Użytkownika Aptece, możliwe jest zaproponowane Użytkownikowi, przez współpracującą z Administratorem Sieci Aptekę, Zamiennika Produktu, który swoimi właściwościami odpowiada Produktowi. Użytkownik nie ma obowiązku dokonywania rezerwacji Zamiennika Produktu.
§ 3 – Zasady Korzystania z Serwisu
Serwis przeznaczony jest dla Użytkowników, którymi mogą być wyłącznie osoby fizyczne. Użytkownicy mogą korzystać z Usług, świadczonych za pośrednictwem Serwisu, tylko w celach prywatnych.
Korzystanie przez Użytkownika z Usług w ramach Serwisu jest bezpłatne i dobrowolne.
Serwis
prezentuje informacje, które udostępniane są jedynie przez Apteki
współpracujące
z Serwisem. Serwis udostępnia na żądanie
Użytkownika informacje prawnie dopuszczalne, mając na celu prawo
Użytkownika do zakupu Produktu w wybranej przez niego Aptece, która
znajduje się w najbliższej odległości od wskazanej przez niego
lokalizacji.
Użytkownik korzystający z usług Serwisu oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem oraz akceptuje jego warunki.
Realizacja
usług w ramach serwisu wymaga zeskanowania bądź wpisania na
urządzeniu
e – Zdrowie Point numeru Recepty lub wpisania
numeru PESEL Użytkownika oraz kodu
e – Recepty, który
otrzymał Użytkownik w związku z wystawioną e-Receptą.
Użytkownik nie może wykorzystywać Serwisu i informacji o dostępności Produktów do prowadzenia jakiejkolwiek działalności sprzecznej z powszechnie obowiązującym prawem. W szczególności Użytkownik akceptując regulamin przyjmuje do wiadomości, że ze względu na zakaz reklamy aptek nie może publicznie rozpowszechniać otrzymanych wyników jego indywidualnego zapytania.
Wszelkie informacje handlowe zawarte na Serwisie nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń wobec Aptek oraz Administratora Serwisu.
§ 4 – Usługi w samach Aplikacji mobilnej
Konto Użytkownika Aplikacji mobilnej, aktywowane jest po jej zainstalowaniu przez Użytkownika na Urządzeniu mobilnym.
Instalacja i korzystanie z Aplikacji mobilnej są bezpłatne dla Użytkowników.
Korzystanie z Aplikacji wymaga posiadania przez Użytkownika Urządzenia mobilnego, na którym ma zostać zainstalowana Aplikacja, spełniającego następujące wymagania techniczne dotyczące systemu operacyjnego:
Urządzenie mobilne posiada dostęp do App Store lub Google Play,
dla wersji Aplikacji pobranej z Google Play – Android w wersji minimum 10, a telefon posiadać min. 4 4GB pamięci RAM,
dla wersji Aplikacji pobranej z App Store – iOS w wersji minimum 16.
Użytkownik ma prawo do usunięcia Konta w Aplikacji mobilnej w każdym czasie.
Usunięcie Konta następuje poprzez kliknięcie w odpowiedni button na swoim Koncie i następuje niezwłocznie.
W wyniku usunięcia Konta Użytkownika w Aplikacji mobilnej zostaną usunięte jego Dane osobowe, z zastrzeżeniem odrębnych postanowień Polityki Prywatności oraz obowiązków prawnych związanych z zachowaniem Danych osobowych. Administrator pozostawia w swojej bazie jedynie adres e-mail oraz datę usunięcia Konta.
Usunięcie Konta skutkuje zaprzestaniem korzystania z usług Serwisu przez Użytkownika.
§ 5 - Odpowiedzialność
Administrator Serwisu w ramach świadczonych Usług umożliwia Użytkownikowi komunikację z Apteką, poprzez przekazanie Użytkownikowi za pomocą Serwisu informacji pochodzącej z systemu aptecznego i udostępnionej przez Aptekę. Administrator Serwisu dokłada należytej staranności, aby Usługi były realizowane prawidłowo, a informacje zamieszczane w Serwisie były aktualne. Administrator Serwisu nie odpowiada za błędy wynikające z przyczyn od niego niezależnych np. błędów po stronie infrastruktury Apteki. Administrator Serwisu nie odpowiada za prawidłowość procesu sprzedaży Produktu, który jest w całości realizowany jest przez Aptekę.
Administrator Serwisu nie może zagwarantować, że dane pochodzące z systemu aptecznego będą kompletne i aktualne, w szczególności z przyczyn leżących po stronie Apteki.
Administrator Serwisu zastrzega możliwość wystąpienia czasowej niemożliwości korzystania z Serwisu, a wynikającej z konieczności dokonania zmian lub ulepszeń w Serwisie. Prace związane z modyfikacją Serwisu mogą mieć charakter planowany lub wymuszony nieprzewidzianymi wcześniej okolicznościami. Administrator Serwisu nie odpowiada za przerwy w świadczeniu Usług, wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności stanowiących siłę wyższą (m.in. pożary, powodzie, klęski żywiołowe).
Administrator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód, spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Użytkowników lub osób trzecich, w szczególności za korzystanie przez nich z Serwisu w sposób niezgodny z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa.
Administrator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści sponsorowane, w tym za treść informacji handlowych oraz reklam.
Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności Administratora Serwisu nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych Użytkownikowi umyślnie.
§ 5 – Reklamacje
W związku z tym, że serwis umożliwia wyłącznie sprawdzenie przez Użytkownika dostępności Produktu we wskazanej przez niego lokalizacji oraz dokonanie jego Rezerwacji, w celu złożenia reklamacji lub dokonania zwrotu Produktu, należy się skontaktować bezpośrednio z Apteką.
Wskazujemy
jednakże, że zgodnie z art. 96 ust. 7 i 8 Ustawy z dnia z dnia 6
września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne produkty lecznicze, środki
specjalnego przeznaczenia żywieniowego
i wyroby medyczne nie
podlegają co do zasady zwrotowi. Wyjątek stanowią sytuacje, w
których produkt leczniczy albo wyrób medyczny dotknięte są wadą
jakościową, zostały niewłaściwie wydane. Ponadto można zwrócić
produkt leczniczy, gdy został on sfałszowany. Pozostałe Produkty
tj. suplementy diety, środki kosmetyczne, środki higieniczne,
przedmioty do pielęgnacji niemowląt i chorych, środki spożywczy
zawierający w swoim składzie farmakopealne naturalne składniki
pochodzenia roślinnego oraz środki dezynfekcyjne stosowane w
medycynie, mogą być reklamowane na zasadach ogólnych.
Użytkownik
może złożyć reklamację dotyczącą Usług świadczonych w
ramach Serwisu
e – Zdrowie Point.
Reklamację można złożyć w formie elektronicznej, przesyłając wiadomość z imieniem, nazwiskiem oraz opisem zdarzenia będącego przyczyną reklamacji na adres e-mail: biuro@eZdrowiePoint.pl.
Serwis
e – Zdrowie Point rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni od
daty otrzymania
i udziela odpowiedzi w formie elektronicznej
na adres e-mail z którego dokonano zgłoszenia reklamacyjnego.
Administrator Serwisu oświadcza, iż będzie podejmował starania mające na celu zapewnienie należytej jakości świadczenia usług i bez zbędnej zwłoki będzie usuwał zauważone lub zgłoszone błędy w działaniu Serwisu.
Użytkownik ma prawo zgłaszać Administratorowi Serwisu informacje o błędach, dyskomforcie pracy, awariach oraz inne uwagi, dotyczące funkcjonowania Serwisu i mogące poprawić jakość świadczonych, na adres e-mail: biuro@eZdrowiePoint.pl.
§ 6 – Ochrona danych osobowych
Informacje dotyczące ochrony danych Użytkownika znajdują się w Polityce Prywatności Serwisu, której aktualna wersja jest dostępna na stronie: www.eZdrowiePoint.pl/politykaprywatnosci.
§ 7 – Postanowienia końcowe i dane kontaktowe
W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Administrator Serwisu zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie.
Właścicielem
serwisu e – Zdrowie Point jest spółka e-Zdrowie Point sp. z o.o.
z siedzibą przy
ul. Argentyńskiej nr 5A lok. 7,
zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, w rejestrze
przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIV
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS
0001095740, NIP 1133128604, REGON 528145267.
Wszelkie uwagi, komentarze, pytania lub nieprawidłowości związane z działaniem serwisu Użytkownik może kierować na adres e-mail: biuro@eZdrowiePoint.pl.
Aktualna treść Regulaminu jest dostępna dla Użytkownika na stronie internetowej Serwisu www.e-ZdrowiePoint.pl/regulamin.
Regulamin wchodzi w życie dnia 1.08.2025 r.